söndag 4 januari 2015

Träningskläder!

Jag älskar verkligen att shoppa träningskläder!
Den första butiken som denna tjejen sprang ut till på rean va ju självklart Budo & Fitness! Dom har alltid en massa roligt på rean och det hade dom i år också! :)

Jag har nog fyllt en halv byrå med allt från byxor, linnen, toppar mm..

Men det bästa är nog skorna! (julklappen från gubben) Har bara använt Asics skor de senaste 3 åren och det är helt klart dom bästa skorna, vet inte hur många andra skor jag har provat men det slutar alltid med att jag står vid hyllan där alla Asics skor står och när jag går ut från butiken så är det Asics som ligger i påsen.. :)

Nu är det bara till att njuta av kläderna och träna utav bara f... ;-) För träning blir det! Massor av det 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar