torsdag 7 november 2013

Vad är 1 timme av din dag?

 
Så rätt!!! 1 timme är ingenting på en hel dag! Det är ett kasst tv program eller sittandes framför datorn och surfa runt..
Denna kropp hade man inte tackat nej till! Jag vet att denna sjuka kropp kommer jag aldrig att kunna träna mig till, men att inte försöka skulle jag aldrig tillåta!! Med två barn bakom mig och säkert även åldern som jag har emot mig så är det nog rätt svårt, men man ska ha ett mål! Och skam den som ger sig! ;)
Men att ha känslan över att ha en vältränad kropp är en underbar känsla! Det är inte bara det som syns som jag känner av utan att jag orkar så mycket mer idag, ett bättre självförtroende har skapats, jag känner mig piggare än förr, min hållning har blivit bättre, sunt tänkandet gällande det som jag stoppar i mig (hahahaha ibland snubblar jag in på ett hamburger ställe) men annars så tänker jag offtast till gällande det jag äter :)
Och sen har ju en helt ny fantastisk värld öppnats sig för mig! Ett intresse som har blivit en livsstil och nya underbara vänner som jag har fått äran att lära känna!! Mycket som jag aldrig trodde jag skulle klara går jag in och dubblar två gånger om!! :) Ett självförtroende som jag aldrig någonsin har haft gällande vikter och makiner har visats sig för mig, hade aldrig trott att jag skulle våga gå in på ett gym och bara våga testa maskiner som jag aldrig ens har sett på bild och att fråga någon fanns inte på världskartan! Då struntade jag hellre i att träna.. Men idag så frågar jag mer än gärna om jag behöver! :)
 
Nu är det bara till att njuta av det man själv har lyckats med och fortsätta att hitta nya utmaningar och det viktigaste av allt!!!!
 

Lev livet och ha riktigt jäkla kul medans du gör det!!

Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara olika lång tid!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar