måndag 18 november 2013

Vilken helg!

Fullspäckad helg med Wallmans, 20 års fest och tjejmiddag...
Så igår va denna tjej heeelt slut. Körde ner till gymmet igår tillsammans med Emila då hon hade avslutning på sin träning jag skulle träna ben men det blev nästan inget gjort. Det sluta med att jag hamnade i en av slappar stolarna och snacka lite med Luis och några andra istället.
Och igår bröt jag nästan alla utmaningar.. Inga armhävningar och det blev kebab på kvällen men jag drack faktiskt mjölk till och ingen cola, så lite duktig va jag ;-) en åter igen har jag fått det bevisat för mig själv att jag är ingen fest prinsessa längre åtminstone när det gäller att dricka sprit! Det förstör mer än vad det gör någon nytta! Så ingen sprit framöver! Utan är det fest (som jag har en del framför mig) så får det bli endast öl! Så helt alkoholfri kommer jag inte att va framöver men jag behöver inte göra dagen efter värre med att dricka en massa shots!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar