torsdag 28 november 2013

Morgon träning!


Nu jäklar ska jag börja träna riktig på mornarna igen! (varannan vecka)
Fick ett meddelande i veckan där en vän behövde ha någon som ville va sällskap med honom eller rättare sagt en tränings kompis som va på plats och som man känner att man har lovat att träna med! :)
Kul när man har lite vänner som pushar en och och själva vill ha lite drag hjälp och jag är mer än gärna till hjälp där! :) Det får ju faktiskt även mig själv att kliva upp på mornara igen, har varit lite dåligt med det nu i en tid...

Men som sagt nu blir det bra träning framöver och nu även med lite sällskap igen! :)
3-4 dagar i veckan blir det morgon träning men detta kan jag bara varannan vecka. Men det kommer att gå parallellt med mitt andra schema! Så mycket träning blir det nu framöver! Speciellt då varannan vecka då det blir 3- 4 dagar morgon träning och 3 dagar kvällsträning! :) och den andra veckan blir det 5 dagars träning blandat mornar och kvällar! :)  Underbart! :)






4 kommentarer:

  1. O herregud blir trött bara av att läsa hur mycket du ska träna, haha.
    Bränn inte ut dig vännen <3 Glöm inte att barnen behöver en pigg Mammi också <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååhh nej blir det jobbigt slutar jag. Men detta gör mig piggare och mer aktiv hemma :-)
      Har nog aldrig mött en höst och va pigg hela vägen :-)
      För absolut! Det får inte gå ut över familjen :-)

      Radera
  2. ja lova det för vi vill att Tessan ska träna 2014 också, hihi.
    Vad ska du köra för träning på morgonen? Är det kondition eller styrka din vän behöver hjälp med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han behöver nog inte så mycket hjälp mer än att ha någon som kollar att han är på plats hahahaha :)
      Det blir nog rätt blandat men 20 min kondition och 40 min styrka, men det får va lite lättare styrka beroende på vad jag ska träna på kvällen om det nu är en dag jag ska köra kvällsträning :)
      Så jag kommer va med nästa år med det lovar jag hihihi ;)

      Radera