onsdag 26 juni 2013

Les Mills eliten!!

Här har vi helt klart eliten!!!
Vi har ju också Jimmi och Andreas i detta fantastiska Les Mills team som inte är med på bild och som tyvärr inte kommer att instruera oss på söndag men som är med och ser till att vi alla får svettas uppe på Oasen! :)
Alla dessa människor är verkligen en enorm inspiration för mig! Dom ger alltid allt dom kan och ser till att alla känner sig välkomna!! Är så sjukt glad över att jag har fått träffa alla dessa fantastiska människor!! Alla har sitt och hade det inte varit för dom hade jag nog aldrig fortsatt med detta!! :)
 
Jimmy S
Killen som pushar en till max och som får vem som helst att ta i det där sista när man tror att det inte finns någon mer styrka kvar i kroppen! En helt klart utmaningarnas kille och en fantastisk instruktör!!
 
 
Jenny N
Vår starka tjej i ligan!! och en underbara tjej!
Alltid lika glad och och positiv, en riktig lungn tjej som vänder och blir en sten tuff och focuserad ledare när hon kliver fram och kör med oss! :) Helt klart rätt tjej på rätt plats!! :)
 
 
Jenny H
Tjejen som får alla att hoppa och dansa av glädje!! Här har vi bruden som vet hur man vickar på höfterna och ingen kan stå stilla när hon kör igång med sin Sh´bam! Kan inte bli annat än lycklig när denna fantastiska brud vrider upp volymen! :)

 
 
Jenny P
Här har vi vår killermaskin!! ;)
Hon är som en duracellkanin! Hon stannar inte för än ljudet på den sista noten, på sista låten har tystnat! Det finns verkligen en liten hat-kärlek till hennes Bodyattak! Men jag måste erkänna att jag älskar det!!
Efter ett pass med Jenny känner man verkligen att hela kroppen har fått sig en rejäl genomgång, ingen muskel får vila här inte! :)


 
Mia
Kommer tyvärr aldrig iväg på hennes pass :(
Kan tyvärr inte gå på alla pass men hade såååå gärna velat! :)
Men jag ser fram emot att få träna ihop med henne...
 

5 kommentarer:

  1. Jag kan verkligen bara instämma!!! FANTASTISKA instruktörer som verkligen får svitten att lacka ;D

    SvaraRadera
  2. Du e för gullig Therese, du e definitivt en inspiration för mig.. Hulken, stark som en oxe e du! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Kul och höra att man kan få va till hjälp! :)

      Radera
  3. Stor kram till dej, jättekul att se och snacka med dej i fredags.. det var alldeles för längesen jag såg dig sist! Men vi ses på söndag igen, ska bli skitkul! :)) Stor kram Jenny N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja skit kul och träffa dig med!! :) Har varit lite tomt utan dig! :(
      Men som sagt det ska bli riktigt kul och köra alla dessa passen i morgon! :) Och jag läääängtar efter triceps låten ;) Den är riktigt bra! :) Ses i morgon eller rättare sagt idag ;)
      Stor kram!

      Radera