onsdag 12 juni 2013

Nu är allt som det ska igen!!

Ja men ibland blir det inte alltid som man önskar så jag misssade CXen idag men jag kom i tid till Bodypumpen och Sh'bamen och det va de viktigaste :-)
Men fan va kul och träffa alla idag! Det kändes som om att det var år och dar sen jag va här och det kändes så kul och höra att man varit saknad! :-)
En tuff men riktigt bra Bodypump release med dom bästa Bodypump instruktörerna Jenny och Jimmy at the frontline! Och en sjukt rolig Sh'bam med vår King Andreas fick bli dagens träning. Hahaha det kändes som om att tiden bara sprang iväg och helt plötsligt så va två pass avklarade! Underbara Lena va med mig från början till slut och fick som alltid mig att skratta mig igenom en skaka rumpa sh'bam :-)
Efter allt detta blev det panik körning till Willys för stor shopping och som alltid på onsdagar så va jag sista kund ut, men någon måste ju va det ;-)
Nu blir det hem och packa upp all mat och sen lite tv innan det blir natti natt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar