söndag 23 juni 2013

Söndags träningen avklarad!

Efter en underbar midsommar med goda vänner och familj så trotsa jag min lilla förkylning och tog mig ner till L9 :-)
Man känner sig verkligen helt uppsvälld efter allt man har tryckt i sig under denna helg och speciellt efter alla dom öl man har fått i sig, sen samtidigt så ska man kunna unna sig lite gott :-)
Men jag måste erkänna att det va tungt idag men som alltid så kändes det riktigt bra när man gick därifrån :-)
1,5 tim gick fort och det blev axlar, triceps och mage som fick jobba idag.
Vågade mig inte på crosstrainern riktigt än pga förkylningen men det fick bli en liten PW på 3 km när jag gick hem istället, bättre lite än ingenting alls :-)
Nu blir det till och njuta av en god protein drink i solen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar