torsdag 27 juni 2013

Rest day!


Idag är det en vilodag! Har endast gjort min utmaning med 150 squats och 1 min planka! :)
Kan ibland va skönt att verkligen vila en hel dag med inga aktiveteter alls... Jag har bara lagat mat och plockat lite (som vanligt) men sen har jag suttit i soffan hela kvällen med datorn i knät och musiken i lurarna! :)
Emilia gick till grannen vid 18:00 och skall sova där i natt och Lucas somna vid 20:00 så det har verkligen varit en riktigt lungn kväll! :)
Ander tar Lucas varje morgon och jag Emilia så det betyder att i morgonbitti har man morgonen helt för sig själv.. Nice! :)
Men morgonen startar på Oasen kl 07:00 med CX Worx! Underbart att få starta dagen med ett riktigt fint core pass! :) Blir nog lite kondition också så morgondagen kommer verkligen börja bra!
Nu gäller det bara att jag kommer upp ur sängen i tid, hahahaha Jimmy stryper mig om jag inte är på plats ;)
senast 23:00 har jag sagt till mig själv att denna damen ska ligga i sängen i kväll! För om det är något jag är fruktansvärt dålig på är att lägga mig i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar