torsdag 20 juni 2013

Mitt mål!

Kommer ni ihåg denna bild?! Denna bild va den första som jag la upp på bloggen som "mitt mål" :)
Jag är kanske inte riktigt där än men jag har nog inte riktigt förutsättningarna till att hamna där heller som det är just nu ;)
Visst jag tränar mycket men jag är kanske inte den bästa på att äta rätt och riktigt alla gånger, så då kan man inte heller begära av sig själv att man ska få samma resultat heller! Men jag vill kunna njuta av gottigheter också :)
Men att ha två graviditeter bakom sig så är det riktigt kul att se att det går åt de håll som man strävar åt och det är jag är riktigt nöjd med :)
Många gånger kan man tycka att inget händer! man tränar hårt och riktigt men ändå står man och trampar på samma ställe, eller rättare sagt man tycker att man gör det.
Men allt tar sin tid, för vissa går det rätt fort för att få synliga resultat och för andra tar det lite längre tid alla är vi olika..
Vissa väger sig, vissa mäter sig, vissa fotar sig och andra tittar bara i spegeln alla sätt är bra det gäller bara att hitta sitt sätt att vilja se sin utveklig och förändring :)
Men en sak är säker att du förändras i din kropp och du får resultat låt det bara ta den tid som det kan ta.. Den som väntar på något gott... :)
Jag är riktigt nöjd över min hittills gjorda resa men jag vet att resan till att nå mitt mål är fortfarande lång och det känns bra! det får inte gå för fort, det är roligare när man sakta men säkert kan följa sina resultat samt att kunna behålla dom resultaten som man har lyckats få, och det är inte lätt alla gånger...
Glöm inte bort att tro på dig själv! Med din tro och ditt självförtroende så  kommer du komma så långt som du själv bara vill komma!!
 
Believe in yourself because i believe in you!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar