måndag 17 juni 2013

Skärpning!

Nej nu har det varit mycket vila den sista tiden! Eller rättare sagt lite för mycket av det onda!
Visst det kan vara kul ibland med fest och ståhej men två dagar i rad är för mig alldeles för mycket!!
Det var länge sen jag hade sån ångest över att jag festat bort så mycket tid och till vilken nytta??!!!
Sommar festerna på jobb är alltid lika trevliga men det känns som om att antingen är det jag som börjar växa ifrån utelivet eller så har man helt enkelt inte rätt typer av mäninskor med sig när man går ut! Inget ont om någon av mina kollegor men jag är nog inte riktigt där dom är när det gäller att festa..
Skoj och hoj är som alltid sjukt roligt! Men efter en hel dag på cykel och en jä... massa dricka så blir det riktigt tufft att fortsätta festa på kvällen också!
Men som sagt nu blir det skärpning här hemma! Visst man ska kunna ha sina lediga dagar och kunna släppa loss men från att knappt gjort det den senaste tiden till att köra tvådagar i rad känns inte ok!!

Idag blir det två tuffa timmar på gymmet med kondition på crosstrainern, axlar, triceps och biceps. Så nu är det bara till och köra hårt som alltid och njuta av det som jag helt klart tycker är det roligaste!! ;)
Veckans träning kommer ungefär att se ut så här:


Måndag   Tisdag   Onsdag   Torsdag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep
Crosstrainer 30 min Kondition 1 tim CX 30 min Kondition 1 tim
Gym  1,5 tim Bodypump 55 min    
Axlar    Sh´bam 55 min    
Biceps    
Triceps    
Mage    
     
Fredag Lördag Söndag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep  
Kondition 30 min Vila   Kondition 30 min  
Core 30 min   Gym 1 tim  
  Bröst  
  Ben  
  Rygg  
               



1 kommentar: