måndag 28 oktober 2013

Ändrar om lite..

Efter att jag skrev mitt inlägg igår så låg jag och fundera på denna utmaningen och jag kände väl att för min del är ju detta faktiskt ingen utmaning åtminstone till en början..
Så jag bestämde mig för att jag dubblar denna! Fortfarande något lätt till en början men sista dagen då det ska göras 100 push up totalt så är man nog inte riktigt lika tuff! Men då kan vi kalla det en riktig utmaning också! :)
Jag kommer att göra dagens challenge x 2 så som dag 14 tex 2x23.

Så från och med fredag kör vi! Vi börjar på fredag 1 Nov- 30 Nov!

Go hard! Go home!

8 kommentarer:

  1. Jaha... då har du snott november...
    är det så att jag måste ändra till december??;)... så får Lena ta januari?;)

    visserligen har jag redan gjort dag16... men jag antar att jag kan börja om på fredag... kanske...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha japp där tog jag november ;)
      Klart vi kör från och med fredag! :)

      Radera
    2. Absolut, Tessan nov, Jenny dec och jag fixar jan :))))
      KUL :D

      Radera
  2. Ska det då vara tio push ups och tio triceps pushups kanske? Som dag ett?
    är det ok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaaa det va en super bra ide!!! :) Den tyckte jag om! Det kör vi på!! :)

      Radera
    2. Åh fuck, jo men visst!!!! :P I'm in :))))

      Radera
    3. Hahaha yes my friend nu kör vi!! :-D

      Radera