tisdag 1 oktober 2013

En bra start på dagen...

Tidig träning = En bra start på dagen!
Morgonens träning blev dans... Det kommer nog bli rätt mycket dans nu framöver! Har bestämt mig att jag måste få ihop ett helt dans pass och det har jag snart fixat! :-D
Nu har jag en låt till klar idag och bara två kvar sen har jag mina 45 min!!
Men jag måste säga att det är inte lätt... Att inte ha rätt material utan få leta sig fram på nätet tar mycket längre tid än vad jag trodde. Man tycker att man har fått ihop en riktigt bra koreografi i huvudet men på golvet blir det inte alltid lika bra och då krävs det en hel del fantasi... :-D
Men sjukt kul är det och när jag fått ihop hela passet så kommer jag känna mig riktigt stolt!
Man vet aldrig ett sånt pass kan kanske va till nytta framöver... Ett steg närmare i rätt riktning till att leda kanske?? ;-)

1 kommentar:

  1. tihi, kan de va en les mills utbildning som hägrar?!?! ;)) Ses ikväll bejb, längtar!!

    SvaraRadera