torsdag 3 oktober 2013

Väskan packad igen....

Jaha då va väskan packad igen för en helg på bortaplan... :-(
Känns lite sådär att behöva åka bort igen från familjen speciellt när man får en stor varm kram av en liten tjej som säger "mamma lova mig att det är sista gången du är borta så länge från oss" 
Aaahh det skär verkligen i en mammas hjärta att få höra dom orden, och när jag då också måste berätta för henne att jag måste jobba nästa helg med! :-(
Den blicken och dom tårfyllda ögonen kan slita sönder vem och vad som helst! :'(
Kan ärligt säga att jag kommer nog inte kunna sova så gott inatt! :-(
Men tyvärr blir det så här ibland...
I morgonbitti drar jag iväg till Kristianstad för att tillsammans med mina kollegor flytta butiken till nya lokaler...
Min förhoppning är att vi hinner med så mycket som möjligt fredag & lördag så söndagen inte blir så sen! För jag hade ju önskat att få komma hem och träffat barnen innan dom somnar, och jag har även lovat Emilia att skynda mig till hennes träning.. Den är ju viktig för henne och har ju blivit "våran lilla grej" :-D
Men nu blir det sängen för denna mamman och så här tidigt har jag inte lagt mig på länge, men jag hoppas att jag kommer kunna somna trots kvällens lilla pratstund med min lilla tjej...

Natti natt!

1 kommentar:

  1. Gud vad jobbigt:( ta ut 1 semesterdag i veckan kanske och bara ta en mamma/dotter dag med Emilia <3

    SvaraRadera