torsdag 24 oktober 2013

Värd en god kvällsfika..

Efter en riktig bra dag på jobb så fick det bli kvällsmys med en kopp te och mumsmums :-)
Jag är inte människan som måste få kred för det man gör på jobbet hela tiden men det är roligt när man ibland får höra att man gör ett bra jobb! :-D
Har sålt en del maskiner den senaste tiden och idag va leverantören till maskinerna ute och satte igång dom till kunderna..
Så efter han va klar nu på kvällen så fick jag ett samtal av leverantören som säger att han har aldrig under sina år varit med om att kunder har talat så gott om sin säljare som mina kunder talade om mig :-D
Fan va glad jag blev! Detta är som att vinna på lotto! Hahaha jag tror jag sjöng hela vägen hem! ;-)

En riktigt nöjd, stolt och glad tjej! :-D

1 kommentar:

  1. Men det kan jag verkligen tänka mig Tessan för så glad, spontan, härlig och vitsig som du är kan man inget annat än bli förtjust i dag!! Grymt bra jobbat, snart kanske det blir en platta till. Eller kanske du kan slå ihop alla dina plattor och få en 87 tums tv snart hahaha

    SvaraRadera