onsdag 16 oktober 2013

Fullt ös...

Massor med tränings sugna killar och tjejer på både CX och Bodypumpen idag! Jenny va faktisk som alltid och gav oss ett core pass som kommer att sluta med en sjuk träningsvärk! Like it a lot! ;-)
Bodypumpen körde jag på som vanligt förutom på lunches där la jag vikterna åt sidan ikväll.. Känner av mina knän och vill inte påfresta dom i onödan, misstänker att det är från allt hoppande och studsande den senaste tiden som sätter sina spår, men är det roligt så är det svårt att låta bli..
Lena och jag avslutade kvällen med en liten PW på löpbandet i 45 min och med lite roligt "skitsnack".
Hihihi tänk så mycket man hinner snacka om under den korta stunden ;-) Med två snacke sjuka tjejer så går tiden fort när man har roligt! men det va rätt skönt att få snacka av sig lite :-D

1 kommentar: