tisdag 11 juni 2013

Känns riktigt bra nu!!

Antingen är det för att man har fått färg som det ser och känns riktigt bra nu, eller så är det så att jag är och nosar på mitt mål ;-)
Lik väl som man ska kunna ge andra beröm så ska man kunna göra det till sig själv och få va lite ego för en liten stund...
Känns som sagt riktigt bra nu och jag känner och ser att min träning och mitt kämpande ger resultat!! Mina armar axlar börjar ta form och linjerna blir skarpare och det är det som jag vill och kämpar för :-)
Så jag måste säga att köra endast gym i en månad har verkligen satte fart på min utveckling och jag både känner och ser att det har givit mig de resultaten som jag önskat.
Men trots det så går jag nu tillbaka till mina Lesmills pass igen :-)
Det är verkligen en stor skillnad att stå på ett gym i sin "ensamhet" än att få komma upp på Oasen och träffa alla fantastiska vänner och instruktörer! Alla dom underbara människorna ger mig en sån energi och glädje att det går inte att sluta :-)
Så i morgon blir det trippel pass uppe på Oasen igen med CX, Bodypump och sh'bam. Jag misstänker att jag kommer att få en enorm träningsvärk på torsdag men det mest intressanta är om jag klarar av att lyfta lika mycket på Bodypumpen som jag klara för en månad sen, det är faktiskt en rätt stor skillnad att stå och lyfta fria vikter med korta repititioner än att stå och köra en muskelgrupp i en hel låt, men det återstår att se om jag klarar det men jag ska försöka :-)
Men i fortsättningen så blir det nog inte så som jag normalt sett brukade träna på Oasen för det blir nog lite mer gym än tidigare men onsdagar och fredagar kommer jag garanterat att köra pass nu under sommaren och ev kanske någon måndag men vi får se hur sommar schemat ser ut och hur passen passar med mina tider här hemma :-)
Men att köra pass igen är helt klart!!
Nej nu är det snart dags för sängen och krama kudden så jag säger natti natt och sov så gott där ute :-)

7 kommentarer:

  1. Snygga bruden. SUPERBRA jobbat!!! Snygg bränna också!

    SvaraRadera
  2. Snygga bruden. SUPERBRA jobbat!!! Snygg bränna också!

    SvaraRadera
  3. Bästa snyggaste vännen❤ du är så grym, å tack för att du stöttar mig trots att det är långt emellan oss 😔 ibland önskar jag att vi bodde nära varandra så vi kunde köra tillsammans❤ love u very much puss Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååhhh tack du är underbar min vän!! Jag finns alltid här för dig i vått och torrt! <3
      Love u too!!

      Radera
  4. Grymt bra jobbat alla dessa månader!! Det som är så bra är att du fotat och att man verkligen ser stor skillnad. Du var så klart snygg innan men nu ser du bättre ut än nånsin:) good Work!!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Martina! :-)
      Man ser det inte själv många gånger men när man sätter sig ner och tittar på bilderna från några månader tillbaka så ser man en stor skillnad idag :-)
      riktigt roligt när man får dessa resultat! :-D

      Radera