onsdag 12 juni 2013

101 effektiva kom-i-form-övningar

Jag har försökt vid flertal tillfällen att köpa någon träningstidning ibland och idag prenumerera jag faktiskt på iform.
Men mitt största problem är att jag har inte tid och sitta och läsa dom och jag kan många gånger tycka att det inte finns så mycket roligt att läsa i dom...
Men denna hitta jag i tidningsstället har en liknande fast på engelska men nu hitta jag den på svenska inne på Willys.
Köpte den till en vän som har lite brist på olika övningar som hon kan göra hemma och på gymmet. Hon ska få den som en liten komigång present ;-)
Men jag kan verkligen rekommendera den för dig som har lite idé torka det finns verkligen massor av bra övningar för hela kroppen rygg, axlar, bröst, armar, core, mage, midja, rumpa och ben. Så ut och shoppa en du också om du vill ha lite inspiration! :-)

2 kommentarer:

  1. Lätt att jag ska. Tack för tipset!!!! Jag tränar ju bara hemma nu mera!;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja då är denna perfekt :-)
      Du kan säkert en hel del av övningarna men det finns garanterat något nytt och roligt till din träning :-)
      Den beskriver allt riktigt bra också och det gör att man klarar av att göra övningarna rätt och riktigt finns också en svårighetsgrad (nybörjare, medel och avancerad) hoppas att du hittar den annars får du säga till så ordnar jag en åt dig :-)

      Radera