söndag 16 juni 2013

Skoj och hoj!!

Känndes ganska bra endå när man vakna i morse..
Efter en lång natt i storstaden i fredags så vakna jag i lördags morse och kan va helt ärlig med att jag va absolut inte körbar...
Men det va bara till att bita ihop och ge sig på det igen!
Kl 11:00 så satt man med en öl i handen igen :-)
Kl 12:00 gick starten, 4 lag hel taggade med fulla cykelkrorgar med allt annat än vatten!!
35 frågor längs med vägen och 5 st helt galet roliga stationer! Ena va med att alla skulle ha två st tamponger i munnen och vi skulle svepa en öl/cider på tid! Hahaha kan lova att va man inte på g innan så ordnade det upp sig efter denna station! Stadionen efter va att äta 4st kex vissla björnen sover och sen tillsammans med ett varsitt sugrör suga i sig en stor skål med grogg!! Hahaha ja sen kan ni ju bara tänka er hur resten av resan gick! Sjukt roligt och vissa hade mer än ett skrubbsår när vi kom över mållinjen :-)
Men efter denna runda och en hel del lekar så va man rätt slut! När det väl blev middag så gick det inte mer för min del.
Försökte verkligen med både snapps och öl, men det tog stopp här.
Det fick bli mat och sen blev det hemgång för lilla mig!
Men trots allt så är jag endå rätt imponerad på mig själv att jag klara två dagar med fest när jag så sällan dricker.
Så det blir en ledig dag ifrån min träning idag med (tror jag) men sen är det en veckas jobb och träning innan man ska på det igen! Midsommar kommer även där bli en heldag/natt med goda vänners sällskap, så jag tror nog att man kommer bli lite trött nästa helg också :-)
Men ett stort tack till Linda och alla andra som gjorde denna dag till en fantastiskt dag! Alltid lika roligt och få va med och uppleva detta! Mycket skratt och många roliga historier skapades under denna dag kan jag lova! 

2 kommentarer:

  1. Blev du islängd eller hamna du där självmant:-D?
    ps, bloggen snurrar igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man satt på ett säte och motståndarlaget skulle kasta en boll på en platta som gjorde att sätet tippa ner och du hamna i vattnet! Hahahah jag åkte ner på första ;)
      Jasså du är igång igen! Kul! :)

      Radera