tisdag 18 juni 2013

Jäkla skit!!

Ursäkta men va f.. jag börjar bli förkyld!! Detta har jag varken tid eller lust med! :-(
Bestämde mig för att ta en extra vilodag idag istället för konditionsträningen som det va tänkt så önskar jag att morgondagen kommer kännas bättre!
Det känns verkligen som om att det är någon som vill berätta för mig att jag ska ge F i spriten och hålla mig till sånt som gör mig nytta istället! ;-)
Mycket talar för det det i vilket fall... igår vakna jag med blåsor på örat?? Helt sjukt! Har aldrig sett något liknande och det sa läkaren med när han titta på det :-(
Men som tur är så gick det över och idag är det nästan inget kvar...
Men hur som helst, blir denna förkylning inte värre än så här så blir det oasen i morgon oavsett! :-)
Jag brukar säga att antingen så släpper det eller så bryter det ut och blir en rejäl förkylning som lika fort försvinner..
Men det brukar nästan alltid släppa på mig så vi får hoppas att det blir så denna gång med :-)

2 kommentarer:

  1. Åhh nej!! Förstår din frustration..
    Tänk dig mig som var förkyld 3 veckor. Då led jag verkligen:D

    Får bli en lugn midsommar för fröken kanske <3 Krya på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fy f.. detta vill jag verkligen inte...
      Men det kanske finns en mening med det ;-)

      Radera