måndag 10 juni 2013

Helt sjukt vad jag har ätit!!

Jag har nog ALDRIG ätit så mycket i mitt liv som jag ätit denna vecka med all inclusive i Turkiet...

Våra dagar började i princip lika varje dag..
Frukost 09:00
Mat vid poolen 11:30-13:00 ( hamburgare, cikenbits, grytor mm)
Ny mat vid poolen 13:30-16:00 ( Pizza, sandwich, våfflor mm)
Fika vid pool nr2 16:00-18:00 ( snacks, kakor, bakelser mm)
Middag 19:30-22:00
Kvälls mat 24:00-07:00
Öl, drinkar och läsk!!

Hahahahaha det serverades verkligen mat och dryck hela tiden! Maten va fantastisk och det va sjukt mycket av allt vid alla måltider!!
Man kunde verkligen inte låta bli att äta vid alla tillfällen och det va inte lättare då vi låg vid den poolen där all mat serverades och då "måste" man ju dit och smaka ;)
Så i morgonbitti ska det bli sjukt intressant och se om jag får på mig mina jeans hahahah :)
Men det känns att det har varit vila och det har nog varit mer än nyttigt för kroppen att få ta denna vecka till att bara slappa och njuta av livet :)








4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Jimmy :-)
      Och jag kom faktiskt i jeansen i morse oxå ;-)

      Radera
  2. Åhhh så gott det låter!! Jag vill oxå åka all inclusive ;))
    Då blir det hårt jobb imorgon på pumpen :D Ska bli så jä--a kul att träffas igen!! Du har varit saknad!!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns länge nu!! För länge!! :-(
      I morgon är det verkligen dags för hårdträning och då kör vi gärnet!! :-)
      Kramiz <3

      Radera