tisdag 25 juni 2013

Shoppat loss på gymgrossisten!


Jag skulle bara "titta" lite och det slutade med att det blev 745:- mindre på kontot!! Jag ska helt enkelt inte sitta uppe om kvällarna och titta på tränings kläder!! Det är farligt! Men fan vad jag älskar det! ;)
Detta linnet ska äntligen få en ny ägare :) Den bara skrek efter att bli köpt så jag kunde inte annat än att trycka på köp knappen! Hahahaha den bara lös så skarpt så jag kunde inget annat göra ;)
Nu hoppas jag på att jag får hem mina nya kläder innan helgen så man slipper vänta! :)
Men det roliga är att jag har en planerad resa in till Budo & Fitness i veckan och det brukar sluta med dyrt! och den kommer jag ju absolut inte skjuta på!!
Så jag får se detta som en liten pressent från mig själv för att jag har varit lite förkyld ;)


9 kommentarer:

  1. Snyggt linne.. jaaa om ja hade råd... kommer få sjukt dåligt me pengar nästa månad.. borta 6dagar från jobbet... jävla förskylningar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen skit att va dålig! :-(
      Man kan varken träna eller käna pengar... Hoppas verkligen att du snart blir bättre :-)
      Styrke Kram

      Radera
  2. Jo men visst e det en anledning att få handla för att man varit förskykd, jo abslout!!! När jag tänker efter så känner jag mig nog oxå lite lite täppt i näsan, eller vänta öret slår lock med jämna mellanrum. Bäst jag kollar in gymgrossistens hemsida ikväll ;)))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja Lena jag tror nog oxå att du är lite förkyld ;-) Du måste nog gå in och se vad dom har för roligt :-)
      Eller så följer du med mig till Budo & fitness och kollar läget :-)

      Radera
    2. Jaaaaa, när ska du dit???????

      Radera
  3. Snyggt!!
    Åhhh kul och shoppa loss. Better Bodies eller!?
    Själv har jag blivit lite kär i märket Bia Brazil:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :-)
      Ja verkligen skit kul! :-)
      Älskar Better Bodies! Jag har tittat på Bia Brazil men dom har faktiskt inte haft något än som har lockat mig... Deras långa tights är rätt snygga men jag använder tyvärr inte långa tights...
      Men det kan alltid komma in nytt, så man får hålla lite koll :-)

      Radera
  4. Beställde ett linne därifrån men skicka tillbaks för det var lite "för mycket, sexigt" men tightsen är såååå sköna med mudden.
    De finns som tre kvarts brallor också som jag vet att du gillar:)
    Använder du dina Better Bodies shorts nått? Har inte sett de på några kort.. Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja roligt med lite "sexigt" men helt klart med måtta ;-)
      Ja jag har sett någon byxa där så man kanske ska gå in och kolla lite igen om dom fått in något skoj :-)
      Ja då, älskar mina BB shorts! Har inte varit så mycket väder för dom men dom används och är riktigt sköna! :-)
      Kramiz

      Radera