måndag 7 oktober 2013

En kväll på L9..

Ikväll fick jag fin besök och sällskap av underbara Lena!
Men det roligaste va nog när vi kommer in till gymmet har vi både Attack Jenny P och Sh'bam Jenny H på plats! Känndes riktigt kul och träffa alla här tillsammans i Anderslöv!
Måste säga att det måste va ett gott bevis på att vi har fått ett riktigt fint och bra gym här i vår lilla by! :-D (och jag lovar Jenny P att jag ska testa spinningen framöver) ;-)
Men idag körde axlar och triceps! Ökade på triceps till 40 kg! Fan va tungt! men det gick! :-D Hade Lena bakom mig och pusha! Så jag hade draghjälpen ;-)
Visa även i slutet ben pressen som jag körde igår...
Lena gjorde det riktigt bra, börja på 60 kg för att kolla läget öka till 80 kg och avslutade sina sista 10 på 100 kg! Good work!! Jag har själv en sjuuuuk träningsvärk i min bakdel från igår! Så jag körde nog bara 7 st med 120 kg bara för att känna hur mycket träningsvärk jag verkligen hade hihihi ;-)
Dagens roliga bilder snodde jag från Lenas blogg, så lite skojiga pictures blev det under kvällen! Tack Lena! :-D

1 kommentar:

  1. Härligt! Du ska få svettas en "ynka" halvtimme om du provar! Jag lovar! :)

    SvaraRadera