söndag 13 oktober 2013

Make it a lifestyle not a duty!

 
 
Starta dagen kl:07:00 med att stryka i 2 timmar! Hahahaha helt sjukt!   
Lucas va så vänlig till att väcka mig genom att skapa en ny europaväg på min kudde.. Så det va bara till att kliva upp 06:00.
Så efter att ha fixat lite här hemma så va kl 11:00 och allt som skulle göras under dagen va klart :) Så det va inte helt fel och komma upp i tid trots allt :)
 
Emilia hade sin älskade cirkelträning idag nere på L9 (skit kul att hon tycker så mycket om den) och jag fick 1 timme med lite kondition och styrka! :)
Tog det lite lugnt idag då det är Bodypump och Sh´bam i morgon! Nu är det över en vecka sen jag va på Oasen och träna så det ska bli riktigt skoj och träffa alla! :)
Det har blivit lite ändringar i min träning nu sen ca tre veckor tillbaka, pga att Anders har bytt jobb så är hans arbetstider inte som tidigare så jag har fått ändrat om lite i mina tränings rutiner..
Varannan vecka blir det träning på Oasen och varannan här hemma på L9 Fitness.
Så nu kommer det att bli mer lyfta skrot än vad det har varit tidigare och det betyder att jag måste börja skapa ett bättre träningsschema igen.
Jag är rätt så duktig på att göra det jag tycker är roligast för stunden och kanske inte på det som jag kanske borde tränat! Tex jag tränar nästan aldrig rygg, rumpa eller ben för det har jag ju fått ganska mycket av i bodypumpen och det ligger inte under vad jag vill kalla "rolig" träning ;) 
Men nu ska det bli ändring på det! Nu ska det jobbas mer efter schema och inte efter vad som är roligast!
Så nu ska det bli skärpning här hemma!
Och min fortsättning på "Ingenting är omöjligt" resa med massa träning fortsätter men nu med lita nya utmaningar!!!!
 
 
  

2 kommentarer:

  1. Det blir lätt så att man kör det som är roligast. Men när resultaten kommer då kanske du känner att det blir roligare. Jag har blivit fruktansvärd dålig på magträningen och även rygg och vader är nått jag måste börja ta tag i:) vi får peppa varandra så gott vi kan! Jag har varit lat med att kommentera också men du vet att jag hejjar på dig:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem :-D Jag vet att jag har dig med mig ;-)
      Vi får se till och försätta kämpa med de som vi även tycker är mindre roligt tills det blir roligt hihihi ;-)
      Kram på dig!

      Radera