lördag 26 oktober 2013

Konsten att ta det lugnt..

Detta är nog något av det svåraste i mitt liv! Att lägga sig i soffan och bara va... Det är inte riktigt en vanlig sak som finns i mitt liv och det händer i princip aldrig mitt på dagen..
Det är alltid fullt upp med familjen, jobbet och träningen men att bara sitta/ligga ner finns bara inte. Men visst så är även det så som träningen en prioriterings fråga...
Jag har vid flera tillfällen försökt att hitta ngt som kan få mig att sätta mig ner och ta det lugnt med allt ifrån olika typer av tidningar(sist hade jag 5 oöppnade tidningar från Iform som jag tidigare prenumererade på), böcker, pussel hahaha jag har tom försökt med att sticka en gång i tiden men inget har fungerat... Det skulle va den tiden som jag sitter med bloggen och surfar runt på nätet som jag kan säga att jag sitter stilla. Men annars är jag nog överralt..
Det finns säkert otroligt många som känner igen sig i detta men att hitta konsten att vila är f.. inte lätt..

Men nu har jag köpt den "berömda" tidningen så nu ska jag ge det en chans medans gubbarna sitter i köket och pratar, Lucas sover och Emilia är ute och leker..

1 kommentar:

  1. Hätligt! Boka in söndag(3/11) 15-16:30 på oasen... då blir det cxworx +Bodyattack med moi! Sitta still på en söndag? Jag tror knappast;)

    SvaraRadera