måndag 28 oktober 2013

2 timmar på L9...

Två dagar ledigt från träning!! Helt sjukt för att va jag men det har varit till stor nytta! :) Men idag va man på G igen men det blev inte riktigt som planerat.. Stormen kom in över lilla skåne och varning på varning skickades ut på radio och tv så jag bestämde mig för att inte ge mig iväg till Trelleborg utan det fick bli ett rejält träningspass på gymmet här hemma! Starta på löpbandet och körde PW i lutning tills det stod 200 kalorier på displayen så ca 20 min. Efter blev det en rätt intensiv timme med biceps, triceps och mage..
Det kändes att det har varit en förkylning i kroppen för det fanns inte riktigt den ork som det normalt sätt brukar men riktigt nöjd ändå :)
Avsluta med löpbandet igen och denna gång tills det stod 300 kalorier så ca 30 min..
Måste köra mer kondition och förbränning! Märks och syns på kroppen att det inte är riktigt lika mycket förbränning nu när hösten har kommit och dom sköna sommarkvällarna inte finns längre!
Det är inte riktigt lika roligt och det tar inte lika bra med att stå på ett slätt löpband så som det gör när man är ute i naturen och trampar... Men pga min rädsla för mörkret och min bekvämlighet så får det bli löpbandet nu framöver för denna tjej!
Och nu när han här hemma har börjat på nytt jobb med helt andra arbetstider som gör att jag inte kan träna som jag tidigare har kunnat göra på mornarna så jag får kanske börja ge mig på crosstrainern igen här hemma om mornarna :) Så jag får nog ta och damma av min gamla hederliga Orbitrek i veckan tror jag :)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar