onsdag 9 oktober 2013

Dans kväll...

Denna kväll har det verkligen dansats!
Kvällen började med 1 pass med the danzing queen (Jenny)
Hahaha som jag njuter hela tiden! Det är så jäkla roligt!
Men sen efter passet tog Jenny saken i sina egna händer och bjöd upp denna tjej till dans... (när alla gick ut) ;-)
Jag körde tre låtar för henne hahaha men det gick så där bra... När jag är själv är det inga problem men när chefen är med så kom nog nervositeten in... ;-)
Men det va kul och få köra några låtar tillsammans med någon annan än min spegelbild ;-)
Jenny fick bryta och gå ut till gymmet men det blev några låtar till för mig själv innan salen skulle ha nytt pass..

Men när jag kom hem så gav jag mig f.. på att köra alla låtarna igen! Och nu blev det så klart helt fläckfritt!
Måste nog köra detta några gånger till med lite folk runt mig så jag blir av med den där nervositeten ;-)

I morgon ställer jag klockan på tidigt för lite konditionsträning, men vi får se det kanske blir lite dans igen hihihi ;-)

Natti natt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar