lördag 5 oktober 2013

Inget intesse...

Att festa är inte riktigt vad jag känner för har jag märkt under dessa dagarna. Jag har följt med ut och ätit men sen har jag gått och lagt mig först varje kväll denna helg!
Min träning är för mycket värd för mig mot att sitta och dricka sprit! Visst hade det varit fest och inget jobb så hade det kanske varit en sak, men nu är jag här för att jobba och inte festa...
Mitt val av onyttigheter denna helg har helt klart isåfall legat på all den mat jag har lyckats äta! Det har verkligen varit helt galet! Har nästan mått dåligt/illa efter allt som man lyckas trycka i sig, men det har varit fantastiskt gott! :-)

I kväll blev det riktigt tidigt! Jag kom in på hotellet vid 21:20, ok det kanske är lite väl tidigt för att va en lördag! men det kändes riktigt skönt och krypa ner i sängen och slå igång tvn :-)
Jag vill verkligen inte må dåligt i morgon, jag ska både köra bil och träna så det känns väldigt onödigt och trycka i sig en massa sprit.
Det fick bli en öl till maten och en Coffeebaylis till efterrätten och det räckte mer än väl! :-)
I morgon blir det jobb fram till lunch och sen bär det av hemåt! Ska bara droppa Dragan i Malmö och sen är set fullt ös hem till familjen! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar