tisdag 29 oktober 2013

God Jul Therese önskar Therese!

Galet vad tiden går fort! Mindre än två månader kvar till jul! Nu växlar vi ner och ser till att ge det där lilla extra så vi kan med glädje se oss själva i spegeln på julafton och säga I made it!! 

Tänk lite extra på vad du äter, ta bort sötsakerna, planera din träning, ta dig upp ur soffan och ge dessa två sista månaderna på året en chans! Jag lovar dom kan skapa mirakel! Och jag kan även lova att det du kommer att åstadkomma kommer du aldrig att ångra... tvärtom! Den känslan som sprider sig i kroppen när du ser dig själv i spegeln kan bli den bästa julklappen som du kan ge dig själv!

Allt detta ska jag göra! För det ska bli min julklapp till mig från mig... :-D

Nu satsar vi på oss själva och ser till att det blir till verklighet! För det går om du bara vill! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar