onsdag 2 oktober 2013

CX Worx, Bodypump, rockring & Jennys utmaning! :)

 17:30 började kvällens träning!! Jenny körde ny tuff release av CX idag och jag kan lova att det sved riktigt bra i magen och inte snacka om rumphaaa!! Hahaha kommer nog ha lite känningar på den delen av kroppen i några dagar nu framöver... Men det tycker vi om! ;)
 
 
På Bodypumpen fick vi både ett gammalt och nytt ansikte riktat mot oss! Therese som har stått med oss andra ska nu vända håll och så mot oss!! :) Hennes utbildning till att bli en Lesmills bodypump instruktör är i helgen och vi hoppas alla att hon klarar det! Och det kommer hon! En skit duktig, pigg och glad tjej! Önskar henne stort lycka till!!
Jimmy va som alltid fläckfri! Detta är verkligen killen med ögon i nacken som ser till att alla kämpar till sista droppen! Här går det inte att fuska! :) 
 
 
 
Efter passen fick jag, Lena och Jenny lite egen tid i salen...
Mycket skratt medans vi "lekte" med rockringen... Hahahahaha kan inget annat än kalla det så, för någon riktig träning vill jag nog inte påstå att det blev, det va nog mest trams! ;)
 Berättade om dig Martina att du står med en likadan som denna och tittar på tv samtidigt hahaha hade jag behövt koncentrera mig på något annat än att försöka hålla ringen uppe hade det aldrig gått! Hihihihi vi hade problem att hålla den uppe under 1 min bara ;)
 
 
Efter vår lilla lek körde vi Jennys månads utmaning med 
50-50-50
Utfall framåt
Utfall bakåt
Utfall sidan
 
Gå gärna in och titta på hennes blogg om ni vill ha en oktober månad med utmaningar,
hon lägger upp nya varje dag! :)
 

1 kommentar:

  1. Haha ja somliga har det och somliga inte:-D Jag brukar rocka i 20 min, haha. Egentligen rockar du inte som man gör med vanlig rockring utan du håller den uppe med lite fart eller snabb fart och med hjälp av att spänna magen. Ge det en chans till:)
    Men bra jobbat ändå och kul med lite nytt med magövningar och att rompaaaan fick sig en omgång, min favvo kroppsdel:)

    SvaraRadera