torsdag 24 oktober 2013

Galet...

Det är verkligen helt otroligt så mycket jag kan känna hur jag kan sakna att träna!
Dag 2 av vila (som jag vet att jag behöver) men endå kan jag inte sluta tänka på min träning...
Vad är min nästa utmaning? Vad vill jag uppnå? Hur gör jag det på bästa sätt? När ska jag göra det? Vart ska jag börja?
Oj ja en hel del snurrar runt i mitt lilla huvud, samtidigt som jag känner att min förkylning blir ngt bättre men om den är tillräcklig bra för att träna i morgon är jag inte så säker på... :-(
Jag får låta natten avgöra och känna av i morgon om det kan va ok och kanske köra ett ben pass :-D
Samtidigt som huvudet skriker efter att vilja ta sig ner till gymmet och jobba så är kroppen inte riktigt lika säker.
Dumt och äventyra att man kan bli sämre och kanske bli liggandes än att få en timme träning.
Men som sagt vi får se hur morgondagen känns :-)
Nu blir det kudden och samla krafter till veckans sista arbetsdag :-D

6 kommentarer:

  1. Mitt råd är vila. Benpass kräver mycket ork och energi. Bättre och vänta någon dag extra så du känner att det blir ett "wow" pass istället för ett halvdant pass. Eller så nöjer du dig med en promenix för att stilla begäret, haha.
    Krya på dig ordentligt! ps, vad hände med 2 vilodgr i veckan då?:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo tack jag vet! :) Denna vecka har jag inte tränat så hårt som jag brukar utan tagit det rätt lungt :) Man kan röra på sig varje dag men på olika sätt, men jag vet att jag har svårt att låta bli att ta det där lugna passet utan kör all in! Ska skärpa mig! ;)
      Hihihi vila kommer jag i helgen.. Både lördag och söndag :)
      Kram på dig!

      Radera
  2. Vila... jag tar ditt benpass... så slipper du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra Jenny man kan alltid lita på dig! :-D

      Radera