söndag 6 oktober 2013

Sista för denna vecka! :-)


Sista passet för denna vecka och det fick bli ben och rumpa som fick jobba lite! :-) 
Vill nog inte säga att det blev mycket till träning men jag började med15 min uppvärmning på löpbandet.
Sen va det till och testa benpressen, jag har inte kört den sen gymmet låg på det gamla stället och det va i tidig våras. Kan nog ärligt säga att ben ligger inte i mina top 5 av träning som jag tycker är det roligaste att träna, och jag får ju en del ben och rump träning i Bodypumpen så dom får jobba lite endå.
Men nu är det dags att ta tag i den träningen, så bättre sent än aldrig.. ;-)
Jag började med 80 kg körde 10 rep mest för att testa vad jag klara.
Fortsatte med 100kg körde 15 rep och avslutade med 120 kg 20 rep! :-) 
Blev även lite insida ben med 50kg 15 rep, 
60 kg 15 rep och som avslut 70 kg 10 rep.
Det känns riktigt i min bakre del nu och jag kan tänka mig att detta kommer att kännas fint i morgon.. :-) 
Nu blir det soffan resten av kvällen och bara njuta av att va hemma igen! :-)


3 kommentarer:

  1. Haha bra där Tessan!
    Det är klart du ska köra ben, det är ju hur roligt som helst ju:)
    Nästa gång kör du 130 kg:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jajamensan! :-) Skulle kunnat köra det idag med men då hade jag nog aldrig kommit upp i morgonbitti hihihi ;-)

      Radera
    2. Hahaha jajamensan! :-) Skulle kunnat köra det idag med men då hade jag nog aldrig kommit upp i morgonbitti hihihi ;-)

      Radera