fredag 11 oktober 2013

Känner mig toppen!

Mår riktig bra i kroppen nu!!
Inga förkylningar och jag känner att kropp och huvud samarbetar bra ;-)
Hahaha vad jag menar är att ibland så är kroppen inte lika stark som min vilja så när huvudet säger 10 rep så säger kroppen 7 rep, men nu jobbar dessa två riktigt bra tillsammans! :-)
Att kunna starta dagen med att röra på sig kan inte bli bättre än något annat!
Man får igång tänkandet och man känner sig på hugget redan redan tidigt på morgonen :-)
Har nu en lååång dag framför mig med kundbesök under dagen och  Mårtenssons stora event ikväll..
Stora fotbolls legender som Thomas Ravelli, Jörgen Carlsson och så tror jag att det va Dahlin också (om man nu kan kalla dom legender) ;-) dessa killar kommer att va på plats och fotboll på storbild kommer att visas :-D Så jag tror nog att det kommer att bli en rätt så trevlig fredag kväll trots allt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar