måndag 21 oktober 2013

Dagens workout!

Idag måste jag säga att jag va inte ett dugg sugen på att ta mig ner till gymmet! Dom dagarna är inte många när det gäller denna tjej men idag va det en sån dag. 

Men jag är en bestämd tjej och har jag bestämt att jag ska träna så ska jag! om det bara slutar med att jag kommer ner och tar en liten vända på löpbandet så har jag åtminstone försökt. Men när jag kom ner till gymmet va det som om kroppen vakna till liv! Trots att jag kände mig rätt svag så orkade jag mer än vad jag kände för.

Det fick bli en rejäl blandning, starta och sluta med 20 min på löpbandet sedan biceps, triceps och axlar. 

Biceps fick det bli 20 kg stången och lösa vikter 16kg och 13kg..

Axlar 20kg på stång, 60 st pushups och sedan lösa vikter med 8kg flyes. 

Triceps 35 kg (rep) på maskinen och 15/10kg overhead.

Kände mig riktigt nöjd och nästan två timmar på gymmet gick otroligt fort. Men tyvärr så börjar jag känna av en förkylning men jag hoppas verkligen på falskt alarm!! Jag önskar verkligen att det inte blir något! Vill inte bli förkyld igen!! :-(

1 kommentar:

  1. Bra kämpat!
    Hoppas det var falskt alarm med förkylnings symptom men glöm inte om kroppen signalerar trötthet så är du förmodligen trött men inte huvudet..

    SvaraRadera