onsdag 13 november 2013

Jag har tappat en del....

Två pass avklarade CX och Bodypump! :) Men jag måste säga att det är sjukt vad man tappar! I måndags kände jag av Bodypumpen och idag CX:en. Jag klara CX:en men idag va det sjukt tufft! Övningar som jag tidigare gjorde utan några större ansträngningar fick jag kämpa rätt hårt med idag, men det är ju det som är meningen det ska va jobbigt! :)
Bodypumpen har jag också tappat på känner jag men jag kämpa på med "nästan" samma vikter som alltid förutom på ben, där blev det 20 kg på squats och 10kg på lunges då jag inte vill skapa problem för mina knän..
Men rygg kände jag att jag skulle kunna ökat på men jag körde säkra kort idag med mina 20 kg men nästa gång är det denne tjej som ska öka! :)
Men jag känner mig stark och det jag känner att jag har tappat på är min uthålliget som man får i passen i jämförelse med de fria vikterna! Men det är bara till att kämpa vidare och se framåt... Men för att inte träna så mycket rygg så är jag riktigt nöjd att jag fortfarande håller min styrka kvar på den sidan! :)
 

3 kommentarer:

  1. you look awesome!!!!
    / D

    SvaraRadera
  2. jag ska lägga i högre växel på ryggen men skulle behöva tips på de bästa ryggövningarna! Tips någon!!??

    SvaraRadera