söndag 3 november 2013

Äntligen!


Har jag tagit mig tiden till att få ner ett nytt schema!! Alltid lika kul att sitta och pyssla ihop vad man ska göra med sin träning framöver och det känns riktigt kul att jag äntligen har fått ihop det efter många månader utan någon riktig struktur.. (kommer upp i morgon)
Har nog haft det lite svårt att fokusera mig på vad jag ska göra! Jag har ju haft det rätt bra med att jag har tränat i grupp och inte behövt tänka så mycket utan bara hänga med mot vad du måste göra när du kommer till gymmet helt själv :)
Även om jag kan känna att jag saknar alla passen och inte minst alla mina träningsvänner otroligt mycket så måste jag säga att det blir nog inte så fel för mig träningsmässigt nu när man tittar på det, för det blir verkligen en blandad träning med både gymträning, styrke-pass, dans-pass, core-pass och  även konditions-pass framöver som jag får njuta av! :)
Men med dessa två scheman ett för jämna veckor och ett för ojämna veckor så kommer jag kunna med planeringen tycka att det är rätt roligt igen! Måste va ärlig och säga att jag har nog kommit in i någon typ av svacka där inget har varit riktigt så kul som jag brukar tycka att det är, och allt grundar sig i min planering! Har jag det inte planerat så blir det inte så effektivt som jag vill att det ska va! Är jag på gymmet så ska jag träna och det ska va tufft!! Annars kan jag lika gärna låta bli för gnistan slocknar och motivationen rinner ut när man inte riktigt har kontroll över vad jag ska göra..
Men nu är den tillbaka och från och med i morgon (söndag) kör vi igen!! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar