måndag 25 november 2013

Trelleborgs Allehanda & L9 Fitness!

Ja en "liten" bild i tidningen blev det ;-)
Hahaha jag som hatar fotografer men det gick rätt bra här med tanke på att man hade ett rätt stort focus på annat! ;) Kul samtidig att detta blev en helsida för vi alla slet riktigt hårt igår och hoppas att det smittar av sig till andra :)  
 
Men jag kan lova att det känns i heeeela kroppen idag! Jag har tom haft ont idag när jag skrattat :) Men det är det värt! :)
 
Idag tog jag en välförtjänt vilodag och i morgon har jag faktiskt bara lite konditionsträning och det ska faktiskt bli rätt skönt, och jag tror nog att musklerna är värda att få ta en dag extra ledigt innan onsdagens pass då det är till att ge sig på vikterna igen :)
 
Men jag måste ta och tacka Jenny Pariola (spinningen) för den underbara känslan jag har i den bakre regionen då jag varje gång sätter mig ner! Tom soffan gör ont i vissa lägen hahahahaha :)
Att cykla på dessa cyklar är helt klart bevisat att det är inget denna tjej normalt sätt brukar göra men jag skulle inte säga nej till att hoppa upp på den igen, men jag måste nog få vilat baken en tid nu framöver bara innan jag ger mig på det igen :) 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Mycket fin artikel tycker jag!

    Och rumpan vänjer sig! Som med allt annat.... ;)

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny! :) Hahahaha VÄNJER sig! Jag döööör! träningsvärken är ingenting mot mitt rumpproblem ;-P
    Vi ses i morgon vännen! :)

    SvaraRadera