söndag 24 november 2013

Tack för denna dag!

Helt slut men sjukt nöjd :-) Har tränat hela dagen men det blev lite ändringar i mina planer så det blev funktionellt, cirkelträning, spinning 45 min, kick & box, och dance.. jag skulle köra core och Crossfit oxå men dom där hemma kalla så det fick bli att jag fick åka hem.... Syd för det hade varit riktigt najs att få kört dom sista två passen oxå. Men familjen går först! :-) 
Men att ha tränat mer eller mindre från kl 10:00 till 17:00 känns rätt bra det med ;-)
Alla passen va sjukt bra det va allt ifrån singel träning till par träning och spinningen va sjuuukt bra (jobbig) Jenny är helt galen på cykel och hon passa nog på att köra med oss lite extra hårt med att lägga in extra intervaller! Hahaha tack för den Jenny ;-) och det kändes riktigt bra i benen när vi gick rätt från spinningen in till kick & box, sparkarna sved riktigt :-) 

Fick mig även en liten överraskning efter första passet när Trelleborgs tidningen kom in och frågade efter mig! Hmmm undra vem som låg bakom det... Jag har mina misstankar ;-) Men det va bara till att svara på lite frågor och sen när cirkelträningen kördes igång så kom kameran fram! Hahaha så vi får väl se hur detta kommer att se ut ;-) Kul när man kan få va till lite hjälp ;-)

Men efter ha levt på proteindricka, banan, korv och Celcius i en hel dag så va det riktigt najs att komma hem till dukat bord och grillat på matsedeln. Jag tackar alla underbara människor nere på L9 fitness för en fantastisk dag och nu blir det snart sängen och otroligt nog så ser jag redan fram emot en ny vecka med en massa rolig träning! :-D 


4 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat!!! :-D

    SvaraRadera
  2. Ni var grymma!:) utgår ifrån att du kommer igen till mig;) fin artikel i dagens TA!;)
    Ha en underbar måndag!

    SvaraRadera
  3. Starkt jobbat att orka så länge! Och eloge till alla som kämpade! Och stor klapp på ryggen till Jenny som drillade dig hårt tihi ;))

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket! Det har känts fint i kroppen idag vill jag lova :-D

    SvaraRadera