måndag 18 november 2013

Ont...

Åååhhh jag har så jäkla ont! Något skumt har hänt! Jag vet inte vad som kan va fel, misstänker en sträckning men ont gör det! Har haft problem och andas hela dagen, det sitter i rygg/bröstet..
Så ingen träning idag .. :-(
Ringde till Jenny nere på gymmet i byn i lite panik och hon tar mig i kväll och ser om hon kan hjälpa mig! Underbart att ha det så nära och att hon kunde klämma in mig redan i kväll! Guld värt! :-) Hoppas nu bara på att det kan va något hon kan hjälpa mig med.. 

2 kommentarer:

  1. Låter som en sträckning.. Krya på dig och hoppas du är på fötterna snart igen:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det va nog det oxå... Lyfte Lucas och det släppte! :-) Så det va bara till och byta om när man kom hem och ge sig iväg till gymmet :-D

      Radera