torsdag 7 november 2013

Lite skönt lite jobbigt!

Idag har det varit en vilodag för denna tjej! Samtidigt som det känns skönt att ha en helkväll med att plocka och fixa här hemma så känns det hela tiden som om något saknas! Men jag vet att vila är minst lika viktigt som träningen så det är bara till att låta kroppen få en slapparkväll  :)
Hahahaha fast en hel slapparkväll vet jag inte riktigt om jag fått! svårt att ha en sån kväll när man har familj men när man kom hem så va det bara till att laga mat, ordna tvätten, städa, rensa i Lucas rum och lådor sen vidare till Emilias rum. Men nu har jag äntligen fått slagit mig ner i soffan men med lite jobb framför datorn, så en timme jobb och sen blir det tv/dator tid :)
Så slapparkväll är kanske inte va det rätta ordet men det va ingen träning i vilket fall :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar