söndag 24 november 2013

Här är jag idag...

Känner mig stark och enormt motiverad!
Nu tar vi tag i nästa vecka med att ge gärnet men jag startar nog veckan med en vilodag! :-D Tror nog att denna kropp behöver en dag vila efter dagens alla pass! :-D Men för er andra där ute se till och starta veckan med att tex göra något annorlunda! Hitta på nya utmaningar! Kasta dig in i den osäkra sidan av dig själv! Testa något nytt! Öka vikten på en övning, testa ett nytt pass eller helt enkelt hitta en ny övning att köra hemma! Do something crazy! :-)
Du klarar mer än vad du tror att du klarar, du måste bara tro på dig själv! :-)
Lycka till! Och kör hårt! :-D

3 kommentarer:

  1. Helt galen kropp! Jag kan inte fatta att du har fått två barn med den kroppen. Galet!
    // Alex

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förr x antal ggr och kan väl säga det igen. Hur fasiken kan du ha en sån sjukt vältränad mage när du fått 2 barn? Du har ju inte en gnutta fett, löss hud eller brisning.. Var glad för det!

    SvaraRadera
  3. Tack Alex och Marina! :-D
    Ja man ska va glad att kroppen (huden) har klarat av att kunna gå tillbaka så pass mycket som det har gjort. Men mycket slit och träning ligger bakom det och jag tror nog att grunden ligger mycket i all min core träning jag körde under min mammaledighet. Men absolut är jag glad :-D

    SvaraRadera