tisdag 26 november 2013

Årets julklapp...

Dessa är några av det saker som jag önskat mig som julklapp/födelsedagspressent  men jag tror att mixern redan är köpt men vet inte riktigt vilken... Hahahahaha min man är kass på att va smidig på att hålla pressenter till överraskningar :) Men jag vill ju ha den så jag får försöka glömma bort det så jag blir förvånad när jag öppnar den ;) Klockan vill jag verkligen ha, så får jag inte den köper jag den själv..  Men har jag lite tur så kanske mamma ser detta hihhihihi ;)
 
XXL: 1179:-
 

Clas Ohlsson: 399:-
 
Netonnet: 299:-
 


Media Markt 399:-
 

3 kommentarer:

  1. Jag var så dum och tacka nej när Danne skulle ta mig till MediaMarkt för att köpa en löparklocka när jag fyllde förra året. Jag ville hellre ha en vanlig klocka då. Det ångrar jag idag:(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men önska dig en i julklapp nu :-)
      Denna klocka ska va riktigt bra då den inte bara kan mäta i kondition utan även när du tränar styrka :-D Och ni har ju lyxen med att ha XXL i Uppsala :-D

      Radera
  2. Ja kanske. Vi har lite andra planer på gång att lägga våra pengar på men vi kanske kör julklappar till varann ändå, vem vet:-D
    Fast jag är lite mer sugen på ett Nike Fuelband. Vi får se vad det blir i framtiden:-D

    SvaraRadera