lördag 9 november 2013

Nu gäller det...

Vaknade i morse och känner mig lite förkyld! WTF!! Varför!??
Men oavsett så 09:45 smäller det! För någon vecka sen skrev jag nog på min dödsdom... Att träna mycket och länge är för mig inga problem men att träna spinning är nog det som jag sagt till mig själv att jag aldrig kommer att göra..
Jag blir bara trött över att titta på det och inte på tal om hur ont det gör i den bakre delen... Jag cyklar upp till Ica i byn fram och tillbaka och får ont. Hahaha ok kanske inte riktigt så illa men vanan att sitta på en cyckel är inte speciellt stor för denna tjej.
Men samtidigt som jag har lite ångest för spinningen så ska det ändå bli riktigt roligt att få testa på det idag! :-) Sjukt taggad och faktiskt även lite spänd över vad jag kommer att tycka om spinningen, man vet aldrig, jag kanske blir positivt överraskad :-) Om inte så har jag har styrkan och coren också och det är alltid sjukt bra! :-D 
Kommer med uppdateringar om dagens triathlon i eftermiddag :-D 
 
Wish me luck! :-) 
 
 

1 kommentar:

  1. Ha så kul! Glöm inte att du även lovat en halvtimme på spinningcykeln med mig en dag;)
    Kör hårt idag!

    SvaraRadera