lördag 9 november 2013

Trött..

Efter träningen så va det bara till att köra mamma och Emila till Emphoria och jag och Lucas tog oss upp till farmor och farfar för en liten lunch :-D Men nu har vi äntligen fått i oss middag (tacos) och ingen läsk för denna tjej så loka fick det bli, även om det skulle ha varit riktigt gott med ett stort glas iskall Cola men icke är det en sockerfri månad så är det!... ;-) 

Men idag fick jag även en ny regel till min sockerfria månad av två kakmonster som tycker att jag har det lite för lätt i denna utmaning.. Så från och med i dag så får jag inte äta någon skräpmat heller! Så inga burgare, pizza, kebab eller annan snabbmat... Hahaha ja nu blev denna utmaning helt plötsligt rätt svår, men riktigt bra för mig! :-) Så tack för den Jenny och Lena ;-)

Men nu vill jag lova att träningen tar ut sin rätt så nu blir det soffan och en bra film dvs om man nu klarar titta på en hel film utan att somna, men jag misstänker att risken är rätt stor.


1 kommentar: