söndag 3 november 2013

30 day push up challenge!

Vet inte vad som hände med detta inlägget men jag måste ha tryckt på en knapp eller två... Men jag lägger in det igen.... Tänk på att det är ett gamalt inlägg och nu är vi inne på dag 3 i denna utmaining! Go hard go strong! :)

Denna utmaning av en inspirerande tränings vän! Detta blir en rolig utmaning! För mig är detta i början ingen utmaning men i slutet börjar det bli tufft.. Så den ser jag fram emot! :-)
Alltid kul och testa sina gränser och upptäcka hur mycket man egentligen orkar om man bara sätter lite mål i det!
Testa du med! Det finns två att välja bland beroende på vart du befinner dig i din träning.
Utmana dig riktigt med den tuffa eller om du känner dig osäker kör på den lättare. Det viktigaste är att du känner att du utmanar dig men endå klarar det :-)
Nu har jag gjort mina 10 push up och nu blir det sängen.
Natti natt och lycka till! och pusha hårt! :-)

2 kommentarer:

  1. Men kära du Therese!
    Nu har du helt underskattat dig själv! Kör bara dom sista 15dagarna! Resten är inte lönt ju!
    Jag börjar på dag 16 idag!

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja jag vet :)
    Men när jag la mig i sängen igår så bestämde jag mig för att dubbla detta så det blev en liten utmaning! Kommer kanske bli mer än tufft i slutet men va fan man måste ju testa ;)

    Hahahaha du är för bra! Helt rätt dag att börja med ;)

    SvaraRadera