lördag 16 november 2013

Lite bortskämd...

Det är otroligt va bortskämd man har blivit med att träna på gym istället för hemma...
Jag påbörjade hemma men efter 17 min på den gamla crosstrainern här hemma gav jag upp och packa väskan och tog mig ner till gymmet istället :-)
Ett intensivt pass blev det med nästan alla muskelgrupper..

16 min på löpbandet 200 kal


Flyes (axlar) med 3*10 rep med 8kg vikter..
Sen blev det lite superset.. 


12 rep 20 kg stång drag till bröst - 20 armhävningar. Allt detta *3 

Fria vikter biceps hammercurl 10 rep 11,5kg - tricepspress (cablecrossen) med rak stång 15 rep 35 kg. Allt detta *3

Bicepscurl stång 10 rep 20kg - triceps (cablecrossen) med rep över huvud 15 rep 25 kg. Allt detta *3

50 Squats - cablecrunches 25 rep 60 kg. Allt detta *3 

Nu är man rätt nöjd och känner att festerna kan börja.. En 20 års fest hos grannen och en tjej fest i Trelleborg ska bli kvällens/nattens hittepo ;-)

2 kommentarer:

  1. Tycker du är rysligt bortskämd av din make som låter dig träna så mycket! Själv får jag nöjja mig med 1 ibland 2 bortakvällar:) Det är en lyx att ha gymmet så nära hemmet också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är nog det :-) Men han vet hur mycket det betyder för mig :-)

      Radera