lördag 23 november 2013

I morgon blir det träning för den goda sakens skull!

Har vilat från min träning helt och hållet nu i tre dagar :-) Förutom utmaningen ;-)
Och i morgon blir det till att ta igen lite av det  ;-)
Insamlingen för katastrofen i Filippinerna börjar nere på L9 fitness, du lägger 30:- per pass och allt startar i morgonbitti kl 09:00 fram till kl 19:00. Så i 10 timmar är det bara till att välja och vraka mellan en massa olika roliga pass :-) 
Jag hade mer än gärna kört heeeela dagen men jag började med att boka mig på 4 pass...
Funktionellt
Cirkelträning
Spinning (för dig Jenny)
Dance

Men vi får se hur mycket man orkar om det blir fler men det finns några pass till som jag är rätt sugen på men sen vill man ju gärna få lite tid hemma på kvällen så vi får se hur morgondagen slutar :-)

2 kommentarer: