tisdag 5 november 2013

Länge leve matlådan...

Nu är det skärpning! Igen!
Sist va jag va såååå duktig i ca 2 veckor sen rann det ut i sanden... Men jag gör ett nytt försök och nu ska det inte slarvas! Det har varit allt för mycket med snabbmat nu den sista tiden och det finns inget bra med att äta lunch ute varje dag, inte för min del då jag är ute på vägarna så pass mycket och det lättaste och snabbaste är ju att köra in i en drive in och då är det ingen salladsbar man hamnar på precis! Visst finns det sallader på hamburger restaurangerna men har ingen bra disciplin där utan det blir 3st 10 kr hamburgare och vatten! Helt galet det kan jag inte leva på en hel dag om jag sen ska träna på kvällen! Nej SKÄRPNING Therese! Ät frukost hemma och ta med lunch! Om inte så sparar jag ca 70-100 kr om dagen som frukost och en lunch kostar..
Så nu blir det till och äta bättre mat och spara pengar framöver! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar