söndag 10 mars 2013

Låt stegtävlingen börja!!

 
Fan va kul! I morgon börjar tävlingen!!
Jag har aldrig gjort något som detta tidigare men jag tycker att detta ska bli riktig roligt och se få hur många steg man går var dag :)
Vid ett sånt här tillfälle skulle man jobba på lagret och inte sitta i en bil halva dagarna!
Om man har en annan typ av fysisk aktivitet tex Bodypump som jag kör rätt ofta så kan man omvandla en sån aktivitet till steg.. Så 60 min fysisk aktivitet är 7000 steg..
Så dessa 5 veckor ska bli riktigt roliga och spännande för att få se hur lågt man kan lyckats komma, jag har satt Göteborg som mål men jag har också satt 15000 steg/dag så vi får se, jag har ingen aning om det är ett bra mål, men jag känner på mig att jag kommer att får ändrat det under tävlingens gång.. :)
 
Önska mig lycka till för nu ska här bli tävling av!! :)
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Du kommer att klara detta hur bra som hellst och du kommer garanterat att se till att övervinna dig själv. Du verkar vara en riktig tävlings tjej och du är tuff :-)
    Stort lycka till Therese och kör hårt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till bruden!!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Jag kämpar på som vanligt så får vi se hur långt man kommer :-D
    Kram på er!

    SvaraRadera