måndag 11 mars 2013

I kväll blir det gymmet!!


I kväll blir det gymmet i 1 timme samt 1 timme sh´bam..
Dagen fick börjat bra med 20 min crosstrainer och 10 min mage men jag kände att det tog emot de sista minuterna på crosstrainern, det är en jäkla skillnad att köra crosstrainer mot att köra löpning på morgonen.. Men jag bet ihop.. Vi får se men det lutar nog mot att det får bli löpning på morgonen och crosstrainer på kvällen hädan efter :)
Men jag har och ska se till att göra en del förändringar kring min träning och jag börjar idag med att släppa Bodypumpen och ger mig på gymmet i stället känner att jag får variera mig lite mer men jag har svårt att släppa Sh´bamen! Så den kör vi på! Tycker den är så jäkla rolig! :) Plus att det är kondition och det behöver jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar