söndag 3 mars 2013

I kväll är stången min!


Yes! då ska man försöka ta sig upp för stången i kväll... Hahaha jag har inte så höga förväntningar på mig själv när det gäller detta, men det hade varit skoj om man hade klarat av något av det som dom kommer att visa och som vi kommer att få prova på :)
Det gäller att ha styrka, teknik och smidighet och jag tror jag faller på det sista ;) Samt att jag är ganska tung så det blir ju inte precis lättare för mig.
Jag tror ju inte att detta blir min framtida grej men det finns en del saker i livet som man vill ha provat på innan det är försent och detta är en av de som ligger på min lista..
Har en gång för länge sen sett detta och jag måste säga att jag var riktigt imponerad över hur tjejerna hanterar sin kropp igenom att ta sig upp och ner som om det var hur enkelt som helt.. Att kunna ta sig upp snurra sig fast ta sig ner utan att tappa greppet och trilla krävs mycket teknik och styrka..
Så efter i kväll så har jag äntligen fått provat på något som bara har varit en snackis i många år men inget man har tagit sig tid, eller vågat att testa på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar